Nie żyje Jutsu 0 Silne techniki 0 Własna technika 0 Chakra 0
Genin: Jutsu: 5 Silne Techniki: 0 Własna Technika: 0 Chakra: 270 Wymagania: Zrobic karte postaci punkty 15
Chunin: Jutsu: 6 Silne Techniki: 0 Własna Technika: 0 Chakra: 350 Wymagania: trzecie lub drugie miejsce w turnieju/zdany Egzamin na Chunnina, wszystkie misje rangi D. punkty25
Jounin: Jutsu: 6 Silne Techniki: 1 Chakra: 450 Funkcja: Od tej rangi można mieć uczniów. Wymagania: pierwsze miejsce w turnieju, pokonanie Jounina, wszystkie misje rangi C, D. punkty40
Sannin: Jutsu: 6 Silne Techniki: 3 Wymagania: , ranga Jounina, posiadanie własnej techniki, pokonanie Sannina lub ANBU, pokonanie trzech Genninów jednocześnie, wszystkie misje rangi B, C, D. punkty 50
Legendarny Sannin: Jutsu: 6 Silne Techniki: 5 Własna Technika: 1 Chakra:550 Wymagania: ranga Sannina, posiadanie własnej techniki, posiadanie własnego artefaktu, pokonanie pięciu Genninów jednocześnie, wszystkie misje rangi A, B, C, D. punkty 60
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ANBU: Jutsu: 10 Silne Techniki: 3 Chakra: 900 Punkty Statystyk: 65 Funkcja: Praca na rzecz wiosek. Wymagania: Zaufanie Kage, ranga Chunnina, brak większych przewinień.
KAGE: Jutsu: 30 Silne Techniki: 6 Chakra: 2500 Funkcja: Praca na rzecz jednej wioski. Wymagania: Ranga Legendarnego Sannina, zaufanie każdego Kage. punkty 70
Aka
Jutsu : 30 Silne Techniki: 7 Chakra: 2500 punkty65
Lider Aka Jutsu: 30 Silne Techniki: 10 Chakra: 2700 punkty 70
|