Ogłoszenie

Szukam Moderatotów ,Mg Grafików itp pierwsze 100 osób ma do wyboru własną range

#1 2009-10-15 18:09:38

Pain

Lider Akatsuki

13513037
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 30
Punktów :   

TaiJutsu

Asakujaku:
Technika polegająca na wysłaniu w przeciwnika niesamowicie szybko i niesamowicie silnych kilkudziesięciu ciosów które nie co przypominają ogniste kule. Do użycia tej techniki potrzeba jednak uruchomić 6 bram.
Ranga: A


Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi:
Do użycia techniki potrzeba kilku klonów. Razem z klonami wyskakujemy w powietrze następnie obracając się (jak salta) kierujemy się na wroga a gdy już będziemy blisko wyprostowanymi nogami atakujemy go w barki oraz w głowę.
Ranga: B


Bunshin Taiatari:
Aby skorzystać z tej techniki musimy wykonać dość dużo klonów. Klony nawzajem się wspierają gdy jedne są niszczone wyrzucają oryginał dalej w kierunku przeciwnika i tak aż do przedostania się do celu.
Ranga: A


Dynamic Action:
Ostry wyskok w stronę przeciwnika i zadanie mu bardzo szybkich ciosów pięścią oraz kopnięć.
Ranga: C


Dynamic Entry:
Na początku trzeba odwrócić uwagę przeciwników dopiero wtedy możemy zaatakować przeciwnika od tyłu, wykorzystując szybkość i siłę.
Ranga: C


Gourai Rensa:
Po otworzeniu pierwszej bramy używamy łańcucha lub czegoś podobnego, którym obwiązujemy przeciwnika. Następnie wyrzucamy go w górę i skaczemy zaraz za nim. Spadając zadajemy przeciwnikowi mnóstwo ciosów a przy ziemi ten ostateczny.
Ranga: B


Hayabusa Otoshi:
Złapanie przeciwnika w locie, tak aby nie mógł się ruszyć. Następnie ustawiamy go w pozycji pionowej, głową do ziemi. Uderzenie z dużą prędkością może nawet uszkodzić kręgosłup przeciwnika.
Ranga: B


Hien:
Technika ta polega na skumulowaniu chakry w broni przez co wydłużamy ją. Dla oka jest to niewidoczne.
Ranga: B


Kongouriki:
Technika polegająca na staranowaniu przeciwnika. Zazwyczaj w przypadku gdy jesteśmy od niego więksi.
Ranga: C


Konoha Dai Senkou:
Wykonanie mocnego kopnięcia z obrotu który spowoduje odrzucenie i obracanie się przeciwnika co uniemożliwi mu bezpieczne lądowanie.
Ranga: B


Konoha Dai Senpuu:
Przy użyciu swojej szybkości zadajemy przeciwnikowi szybkich kilka kopniaków obracając się cały czas. Coś jak trąba powietrzna.
Ranga: C


Konoha Gouriki Senpuu:
Podobnie jak w zwykłej technice Senpuu zadajemy przeciwnikowi mocne kopnięcie z obrotu.
Ranga: B


Konoha Kage Buyou:
Wykorzystując szybkość pojawiamy się tuż przy przeciwniku. Mocnym kopnięciem wyrzucamy go w górę. Skaczemy za przeciwnikiem zachowując się jak jego cień. W tej sytuacji możemy wiele zdziałać.
Ranga: C


Konoha Raiken:
Gdy jesteśmy w powietrzu i powoli zaczynamy spadać, okręcamy się w kółko niczym śruba, i z wyciągniętą pięścią przed siebie uderzamy w przeciwnika.
Ranga: C


Konoha Reppu:
Prosty atak taijutsu dzięki któremu podhaczamy przeciwnika.
Ranga: D


Konoha Senpuu:
Doskonała technika gdy atakujemy grupkę przeciwników blisko siebie. Obracając się z wyprostowaną nogą atakujemy przeciwników bardzo szybko i z jednakową siłą.
Ranga: D


Konoha Shoffu:
Szybkie kopnięcie od dołu w górę, dzięki któremu możemy wyrzucić trzymaną broń przez przeciwnika w powietrze.
Ranga: C


Oukashou:
Poprzez skumulowanie chakry w pięści, uderzamy w ziemię powodując duże trzęsienie oraz zniekształcenie powierzchni.
Ranga: C


Omote Renge:
Do tej techniki potrzeba otworzyć pierwszą bramę. Poprzez wyrzucenie przeciwnika w górę i doskoczenie do niego możemy obwiązać go bandażem, łańcuchem, wstęgą lub czymś innym przez co nie może nam uciec. Następnie zaczynamy razem z nim bardzo szybko się obracać i spadać w dół przez co przeciwnik spada na głowę. Jest to jednak atak raniący również nasze ciało.
Ranga: B


Seishun furu pawaa:
Poprzez zadanie pierwszego kopnięcia w twarz a następnie od góry w głowę wysyłamy naszego przeciwnika prosto w ziemię.
Ranga: C


Senen Goroshi:
Najprostsza a zarazem najdziwniejsza technika taijutsu. Składamy dłonie na znak tygrysa i palce wskazujące wsadzamy przeciwnikowi w pewne miejsce, pod plecami.
Ranga: E


Shishi Rendan:
Bardzo szybka kombinacja ciosów po użyciu techniki Kage Buyou. Gdy jesteśmy za przeciwnikiem obracamy go sobie dogodnie dla nas i zadając mu kilka kopnięć kończymy tym ostatecznym tuż przy podłożu.
Ranga: C


Super Excellent Hyper Attack:
Po założeniu kasków do futbolu amerykańskiego, rozpędzamy się niesamowicie i tworzymy coś jak mocny promień. Nie jest to jednak tak groźne jak wygląda.
Ranga: D


TarrenKen i TarrenKyaku:
Coś na wzór iluzji, jednak jest to technika taijutsu. Wykonujemy jedno uderzenie pięścią jednak przeciwnik ma wrażenie że jest ich kilka przez co nie wie które jest prawdziwe. To samo ma miejsce z kopnięciem.
Ranga: C


Tsuten Kyaku:
W wyskoku unosimy wysoko nogę i koncentrujemy w niej chakrę. Po uderzeniu o ziemię, ta rozkrusza się a gdy trafimy w przeciwnika, gdy nie jest doświadczony i wystarczająco silny ginie.
Ranga: C


Ura Renge:
Do użycia tej techniki potrzeba otworzyć pierwszych pięć bram. Technika ta jest zabroniona ponieważ ciało użytkownika również bardzo ucierpi po tym ataku. Dzięki niej zaś zyskujemy niesamowitą szybkość, siłę przez co przeciwnik właściwie nie ma z nami szans.
Ranga: A

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.senninowie.pun.pl www.bloodninja.pun.pl www.haracze.pun.pl www.dolina-khorinis.pun.pl www.cs-biedronka.pun.pl