Bakusui Shouha:
Użytkownik tej techniki musi posiadać ogromne pokłady chakry, tylko dzięki nim technika może przynieść prawidłowy rezultat. Z ust użytkownika wylatuje ogromny strumień wody który następnie zmienia się w wielka fale, zalewając cale otoczenie.
Ranga: B
Daibakufu no Jutsu:
Po wykonanych pieczęciach wokół przeciwnika tworzy sie wodny okrąg który zaraz po tym zamienia się w ogromna wodną trąbę atakując przeciwnika z niewyobrażalną siłą.
Ranga: A
Daibakuryuu no Jutsu:
Na tafli wody tworzy sie wir z dużą siłą wciągając wszystko co jest wokół niego.
Ranga: C
Goshokuzame:
Po przyłożeniu dłoni do wody, z 5 palców tworzy się piec rekinów które mogą bardzo łatwo rozszarpać przeciwnika nie najlepiej pływającego.
Ranga: B
Gousuiwan no Jutsu:
Technika dzięki której możemy zmienić nie co nasze ciało dzięki wodzie. Przykładowo powiększyć tkankę mięśniową.
Ranga: B
Hahonryuu:
Wytworzenie na dłoni mocno skoncentrowanej natury chakry, dość mocny atak przeciwko naturom od których Suiton jest silniejszy.
Ranga: A
Kirigakure no Jutsu:
Technika dzięki której można bardzo łatwo ukryć się we mgle, im więcej włożymy w to chakry tym gęstsza mgła na większy obszar.
Ranga: D
Kokuun no Jutsu:
Wywołanie czarnego deszczu który zawiera w sobie łatwo palna substancje.
Ranga: C
Mizuame Nabara:
Z ust użytkownika wypływa gęsta i bardzo kleista maź przez co mniej doświadczeni shinobi łatwo wpadają w pułapkę i są unieruchomieni.
Ranga: C
Mizu Bunshin no Jutsu:
Użytkownik musi znajdować się w pobliżu wody a wtedy powstaje wodny klon. Od tych klonów jednak nie można się oddalać bardzo daleko.
Ranga: C
Mizu Kamikiri:
Po przez uderzenie stopa lekko w ziemie przywołujemy wodę z pod ziemi. Ta tworzy szczelinę i z dużą siłą wylatuje w powietrze.
Ranga: C
Mizu Kawarimi:
Technika dzięki której zamiast zwykłego Kawarimi używamy do tego natury chakry Suiton, zazwyczaj kończy się to zamiana w kałużę.
Ranga: C
Mizu no Muchi:
Tworzenie w dłoni bicza z wody, którym w dodatku możemy obwiązać przeciwnika i go unieruchomić.
Ranga: C
Mizukiri no Yaiba:
Wytworzenie ostrego i bardzo wytrzymałego miecza z chakry Suiton. Jest mocniejszy niż zwykła stal.
Ranga: B
Mizurappa:
Po złożeniu odpowiednich pieczęci z ust wypuszczamy mocny strumień wody w naszego przeciwnika.
Ranga: C
Suigadan:
Z wody wystrzeliwują strumienie wodne przypominające śruby, okręcając się w okół własnej osi mogą przebić się przez ciało.
Ranga: C
Suijinheki:
Technika głownie defensywna, z ust wypuszczamy duży strumień wody który ma nas ochronić przed atakiem Katon.
Ranga: B
Suikodan no Jutsu:
Technika przypominająca nie co bicze wodne. Z wody tworzą się bicze które kierują się w przeciwnika i tam się rozbijają.
Ranga: B
Suirou no Jutsu:
Dzięki tej technice możemy złapać naszego przeciwnika w wodnej kuli. Dzieki niej przeciwnik nie może się ruszyć, jednak my nie możemy wyjąć własnej reki z kuli.
Ranga: B
Suiryuuben:
Nad głową tworzymy wielka wodna kule która następnie wystrzeliwuje promienie wodne w każdego z przeciwników. Dość mocna technika na wielu wrogów.
Ranga: A
Suiryuudan no jutsu:
Bardzo mocny atak przy użyciu natury Suiton. Z wody tworzymy ogromnego wodnego smoka który gdy trafi przeciwnika jest w stanie rozbić go jeszcze o kilka drzew, dopiero wtedy traci na sile.
Ranga: B
Suishouha:
Atak polegający na wytworzeniu wielkiej trąby wodnej przesuwającej się w kierunku przeciwnika z dużą szybkością.
Ranga: B
Suishuu Gorugon:
Z jednej reki wysyłamy na przeciwnika wielkiego wodnego węża, która może pogryźć przeciwnika a nawet połknąć do swoich wodnych wnętrzności.
Ranga: B
Suitenhoufutsu:
Po wykonaniu kilku pieczęci przyzywamy wodę z pod ziemi aby wypłynęła a następnie otoczyła przeciwnika. Przeciwnik znajdując się w kuli nie może oddychać i się z niej wydostać od wewnątrz. Kulą można sterować na wszystkie kierunki.
Ranga: B
Taihoudan:
Z ust wypuszczamy mocny strumień wody.
Ranga: C
Takitsubo no Jutsu:
Zwykła technika Suiton dzięki której możemy zmienić urzeźbienie terenu, na przykład stworzyć wodospad, jezioro czy strumyk.
Ranga: C
Offline